Usein kysytyt kysymykset
Etsin testiä, jota ei ole tuoteluettelossanne. Miten toimin?
Jos etsit testiä, jota ei ole tuoteluettelossamme, voit tehdä meille hakupyynnön. Me etsimme testin ulkomaisilta kustantajilta ja teemme sinulle tarjouksen, joka sisältää tuotteen hinnan, rahdin, tullin ja muut toimitusmaksut. Hakupyyntö ja lähettämämme tarjous ei maksa sinulle mitään, eikä sido sinua tilaamaan kyseistä tuotetta. Hakupyyntöjä otetaan vastaan osoitteessa myynti@hogrefe.fi. Muista kirjoittaa viestiin hakemasi välineen kaikki tietämäsi tiedot (esim. tuotteen nimi, kustantaja, tekijä). Lähetämme tarjouksen noin viikon sisällä.
Mitkä ovat toimitusaikanne?
Toimitusaikamme on yleensä noin viikon. Toimitusajat venyvät uusien testijulkaisujen aikana. Ulkomailta tilattavien tuotteiden toimitusaika voi olla huomattavan pitkä.
Miten tilaukset maksetaan?
Toimitamme tilausten mukana laskun, jonka loppusumma sisältää tuotteet ja postituksen. Jos haluat laskun eri osoitteeseen kuin toimituksen, muista mainita siitä tilausta tehdessäsi.
Saapuneessa tilauksessa tai laskussa on virhe, miten toimin?
Soita toimistoomme +358 9 612 6060. Ota lasku valmiiksi esiin.
Mitkä ovat testin X uudet ominaisuudet?
Testien ominaisuuksista saat tietoa lukemalla testin esittelyn verkkosivuiltamme. Käytä tuotehakua sivun oikeassa yläreunassa. Tarkempia tietoja voit kysellä sähköpostitse tuotetuki@hogrefe.fi.
Miten hävitän vanhat testit?
Tuhoa käsikirja, lomakkeet ja muu välineistö tietoturvallisella tavalla.
Minulla on uusi tuoteidea. Miten toimin?
Jos mielessäsi on uuden menetelmän kehittäminen tai haluaisit saada jo valmiin menetelmän kaupalliseen levitykseen, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen tuotetuki@hogrefe.fi.
Miten toteutan tutkimuksen etänä?
Voinko skannata täytettyjä testilomakkeita ja tallettaa ne sähköiseen järjestelmään?
Ohjeistus testilomakkeiden skannaamisesta ja tallentamisesta sähköiseen järjestelmään
Löysin kiinnostavan ulkomaisen testin ja haluaisin kääntää sen suomeksi. Miten toimin?
Tarvitset siihen alkuperäisen oikeudenomistajan (tekijän / kustantamon) luvan. Voit olla yhteydessä Suomen Hogrefeen meilitse tuotetuki@hogrefe.fi. Kerro mistä menetelmästä olet kiinnostunut ja mikä on alkuperäisen version kustantamo. Neuvomme sinua eteneekö asia meidän kauttamme vai suoraan alkuperäisen tekijän / kustantamon kautta.